برگزاری نمایشگاه بین المللی

برگزاری نمایشگاه بین المللی به دلیل امتیازات ویژه ای که در اختیار صاحبان حرفه و صنایع گوناگون قرار می دهد، همواره مورد توجه بوده است. برگزاری نمایشگاه بین المللی با هدف تبادل ارتباطات و اطلاعات دو سویه، بین کشورهای گوناگون و شناساندن بخش های مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی، مذهبی، هنری و … صورت می گیرد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی مزیت های بسیاری دارد که می توان به این موارد اشاره نمود: برگزاری نمایشگاه بین المللی باعث به نمایش در آمدن فناوری های جدید و تفکرات گوناگون می شود. ارائه شیوه های جدید تولید، جلب توریست، ایجاد ارتباطات و مبادلات با بازرگانان دیگر کشورها، توسعه همکاری های اقتصادی، به وجود آمدن رقابت در میان شرکت های داخلی و خارجی، انتقال و تبادل اطلاعات و دانش روز، ایجاد فرصت های مناسب صادرات کالا و خدمات و …

برگزاری نمایشگاه بین المللی با دعوت از دیگر کشورها برای حضور در نمایشگاه و نمایش کالا یا خدمات می باشد. برگزاری نمایشگاه بین المللی با توجه به هدفی که دارد، انواع گوناگونی دارد. برگزاری نمایشگاه بین المللی تجاری به جهت تبلیغ و ارائه محصولات گوناگون صورت می گیرد. برگزاری نمایشگاه بین المللی غیر تجاری، برای شناساندن فرهنگ، هنر و … می باشد و داد و ستد تجاری در آن صورت نمی گیرد و تبادل اطلاعات در زمینه های مختلف صورت می گیرد.

یکی از مهم ترین مسائل در برگزاری نمایشگاه بین المللی، معماری و چینش و نوع مبلمان به کار رفته در آن می باشد. فرم و ساختار غرفه، ابعاد مناسب، نمای مرتبط با موضوع نمایشگاه، فرم قرار گیری و موقعیت مکانی غرفه ها همگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. متریال به کار رفته در برگزاری نمایشگاه بین المللی اهمیت فراوانی دارد که در عین صرفه اقتصادی دارای کیفیت مناسب و استحکام کافی باشد.

سالانه نمایشگاه های بین المللی فراوانی در کشورمان برگزار می گردد که میزبان کشورهای گوناگونی در زمینه های علمی و هنری و فرهنگی است که اگر این بستر از کیفیت کافی برخوردار نباشد، تجربه ای ناخوشایند به وجود آورده و امکان حضور مجدد کشورهای مهمان را منتفی خواهد کرد.

این مجموعه با داشتن تجربه ارزشمند در حوزه برگزاری نمایشگاه بین المللی، آماده خدمت رسانی به انواع بخش های صنعتی، فرهنگی، هنری و علمی می باشد. ما با شناخت کامل نمونه های مشابه برگزار شده در کشورهای دیگر، بستری مناسب برای به نمایش گذاشتن انواع کالاها و خدمات را برای کسب و کارهای گوناگون به وجود می آوریم.