برگزار کننده نمایشگاه موقت

این مجموعه برگزار کننده نمایشگاه موقت در حوزه های گوناگون می باشد. به طورکلی می توان گفت نمایشگاه که به دو صورت موقت و دائم برگزار می گردد، نوعی تبلیغ از بهترین نوع است که خدمات و کالاها از سوی تولید کنندگان و ارائه دهندگانشان، به صورت حضوری و چهره به چهره به مشتری عرضه می گردند. نمایشگاه موقت بهترین زمان برای ارتباط برقرار کردن میان صاحب حرفه ها و خدمات و متقاضیان و خریدارانشان است.

برگزار کننده نمایشگاه موقت از معماری و ساختار کاملا متفاوتی با نمایشگاه دائمی استفاده می نماید. سازه های به کار رفته به وسیله برگزار کننده در نمایشگاه موقت، برای استفاده در زمان کوتاهی نصب و طراحی می گردند و نیاز به نصب و پیکربندی عمیق و ثابتی ندارند چه بسا مکانی که در اختیار نمایشگاه موقت قرار گرفته است، پس از اتمام زمان نمایشگاه، مدتی بعد توسط برگزار کننده دیگری به کلی تغییر نماید و با ساختار بندی جدید شکل بگیرد. چنین سازه ای باید دارای انعطاف کافی باشد.

برگزار کننده نمایشگاه، ساختار و پیکربندی فضا را بر اساس موضوع و محوریت نمایشگاه، موقتی یا دائمی بودن آن، بازه زمانی مورد استفاده، داخلی یا بین المللی بودن نمایشگاه، گنجایش فضا، محل و موقعیت آن، خواست و سلیقه کارفرمایان و مواردی از این دست شکل می دهد.

همچنین اهداف نمایشگاه نیز در نحوه چینش و شکل و فرمی که برگزار کننده اجرا می نماید بسیار مؤثر است. برخی از نمایشگاه های موقت به جهت فروش و عرضه محصولات یا خدماتشان برگزار می گردند و در دسته تجاری گنجانده می شوند. ولی برخی نمایشگاه های موقت با اهدافی غیر تجاری و با جهت نمایش و شناساندن و معرفی فرهنگ، هنر، تاریخ، مذهب و مواردی دیگر شکل می گیرند که برگزار کننده ساختاری متفاوت برای آن ها در نظر خواهد گرفت.

برگزار کننده نمایشگاه موقت در طراحی داخلی فضا به نکاتی مانند نورپردازی، رنگ بندی، طراحی و به کار گیری درست پوسترها، ارتفاع غرفه ها، متریال به کار رفته در ساخت غرفه ها و پارتیشن بندی فضاها و … توجه می نماید.

ما در این مجموعه برگزار کننده انواع نمایشگاه موقت بوده و در این راستا هنر و معماری را با هم می آمیزیم تا قدرت تبلیغاتی این فضا و بستر را به حداکثر رسانیم. متریال به کار رفته در نمایشگاه موقت، در عینن مقرون به صرفه بودن، از بهترین و مرغوب ترین سازه ها بوده تا کارایی این فضا را تا حد مطلوبی افزایش دهد.