ساخت واحد مسکونی

ساخت واحد مسکونی یکی دیگر از خدمات این مجموعه می باشد که توسط مهندسین ذی ربط و کارشناسان این حوزه صورت می گیرد. سکونت در یک ساختمان و بنا در مرحله نخست برای هر شخص تداعی کننده واژه امنیت و آسایش است و دارای ابعاد کمی و کیفی است. در ساخت واحد مسکونی، حریم هایی عمومی و خصوصی وجود دارد که توجه به اصول و چهارچوب لازم در زمان ساخت به کارکرد هر چه بهتر آن ها منجر می شود.

ساخت واحد مسکونی به صورت خرد و کلان و در مقیاس های گوناگونی صورت می گیرد. مجری باید در ابتدا به خوبی نیازها و خواست های کارفرما را بشناسد و به صورت تخصصی جویا شود و کلیت طرحی جامع در راستای ساخت واحد مسکونی ارائه نماید. طرح ارائه شده باید همراه با تخمین هزینه های احتمالی باشد. محاسبه هزینه های احتمالی باید تلورانس مناسب مالی داشته باشد تا اگر به دلیل نوسانات اقتصادی، هزینه ها دچار تغییر و نوساناتی شد، این تغییر پیش بینی نشده و ناخواسته را پوشش دهد.

ما در این مجموعه تمام تلاش خود را می کنیم تا در ساخت واحد مسکونی در مقیاس کوچک و بزرگ، از بهترین اسکلت بندی در سازه های خود استفاده نماییم و از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مصالح و متریال موجود در بازار استفاده نماییم تا ایمنی کافی و لازم برای واحد های مسکونی را فراهم آوریم. ما با داشتن سال ها شناخت و تجربه، تمام تلاش خود را می کنیم تا از به صرفه تریم مصالح و مواد موجود که دارای ایمنی کافی و لازم هستند، استفاده نماییم.

مهندسین، کارشناسان و تکنسین های این مجموعه در مرحله اجرا و ساخت واحد مسکونی از حاذق ترین و مجرب ترین نیروهای موجود هستند که پروژه های عمرانی موفقی را در کارنامه کاری خویش دارند. ساخت و ساز و پروژه های عمرانی فن و تخصصی رو به گسترش است که همواره در حال رشد و پیشرفت علمی می باشد. ما در عین پایبندی به اصالت، دانش و پیشرفت های روز را به پروژه های خود در ساخت واحد مسکونی می آوریم تا استفاده از فضا، مصالح و مواد، نیروهای انسانی و منابع مالی را بهینه نماییم. ما در ساخت واحد مسکونی رفاه و ایمنی ساکنانش را اولویت خود قرار می دهیم و سازه هایی مقاوم و مستحکم می سازیم که دارای دوام و طول عمر بالا باشد و تا سال های زیادی نیازی به ترمیم و اصلاح پیدا نکند.