برگزاری نمایشگاه دائمی

برگزاری نمایشگاه دائمی بستری برای ارتباط پیوسته میان صاحبان حرفه ها و عرضه کنندگان کالا و خدمات و دریافت کنندگان کالا و خدمات به وجود می آورد. نمایشگاه به دلیل به نمایش گذاشتن و در معرض قرار دادن اجناس و خدمات، تبلیغی زنده و قدرتمند برای بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات می باشند. از سویی دیگر، برگزاری نمایشگاه دائمی، در یک زمینه به خصوص، مانند نمایشگاه دائمی مد و پوشاک یا نمایشگاه دائمی گل و گیاه و مانند آن، پایگاهی ثابت و همیشگی هم برای تولید کنندگان و هم برای مصرف کنندگان به وجود می آورد و ارتباطی دو سویه شکل می دهد.

برگزاری نمایشگاه دائمی به دلیل آنکه باعث به وجود آمدن بستری همیشگی و ثابت می باشد، باید با فضاسازی ویژه ای همراه باشد. استفاده از امکانات رفاهی و خدماتی مانند رستوران و مانند آن، باعث آسایش و راحتی مراجعه کنندگان می گردد.

همچنین به دلیل دائمی بودن فضای نمایشگاه، در ساخت سازه ها و معماری فضا از متریال و مواد و مصالحی ویژه ای استفاده می گردد. برخلاف برگزاری نمایشگاه موقت که در آن از سازه هایی متحرک و انعطاف پذیرتری استفاده می شود، در برگزاری نمایشگاه دائمی از سازه هایی با ثبات بیشتر و مقاومت بالاتری استفاده می گردد.

برگزاری نمایشگاه دائمی مزیت های بسیاری دارد و به همین دلیل مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار می گیرد. در نمایشگاه دائمی به دلیل ساختار ثابتی که دارد، امکان مرجوعی کردن یا معاوضه کالا وجود دارد. متقاضیان پیش از خرید و استفاده از خدمات، به خوبی با آن کالا یا خدمات آشنا می شوند و تصویر ذهنی درستی از آن دارند.

برگزاری نمایشگاه دائمی باعث شکل گرفتن ارتباطاتی میان صاحبان مشاغل با یکدیگر و هم افزایی آن ها و ایجاد رقابتی سالم می گردد و چنین بستر پویایی، بازار استفاده از خدمات و خرید کالا را نیز رونق می بخشد. فضای نمایشگاه دائمی باید نورپردازی و طراحی گرافیکی مناسب و مرتبط با موضوع داشته باشد تا مراجعه کننده را به خوبی درگیر کرده و به استفاده از خدمات یا خرید کالا تشویق نماید.

این مجموعه با تجربه ای موفق در زمینه برگزاری نمایشگاه موقت و دائمی، داخلی یا بین المللی، با انواع فضاها و بسترهای مناسب در زمینه های هنری، علمی، تجاری و … آشنا بوده و به ذائقه و سلیقه بازدید کنندگان به خوبی اشراف دارد. ما در طراحی و اجرای فضای نمایشگاه دائمی از بهترین کارشناسان و متخصصان استفاده می نماییم.