ساخت بازارچه زیرگذر مترو

ساخت بازارچه زیرگذر مترو از خدماتی است که گروه مهندسین، مشاوران و طراحان این مجموعه انجام می دهند. مترو به عنوان یکی از شریان های اصلی شهر که نقاط مختلف شهر را به یکدیگر وصل می کند و در مراکز و نقاطی با یکدیگر تلاقی می کند، یکی از مناسب ترین مکان ها برای ساخت بازارچه زیرگذر می باشد.

ساخت بازارچه زیرگذر مترو به دلیل تردد ساکنان یک شهر، باید بسیار کاربردی باشد. اندازه و ابعاد غرفه ها، شمایل و دکوراسیون آن ها باید با فرهنگ روزمره مردم دارای اشتراک باشد تا از سوی شهروندان مورد پذیرش و استقبال قرار گیرد. زیرگذر مترو یکی از نقاطی است که بسیاری از مردم در طول روز یک چند بار از آن جا عبور می کنند و ناگزیر از مقابل غرفه هایش می گذرند، به همین دلیل ساخت بازارچه در این مکان ها صرفه اقتصادی دارد.

از آن جایی که ساخت بازار و بازارچه ریشه در فرهنگ ما داشته و در مناسبت ها و عیدهای ملی و مذهبی محل ازدحام و تجمع مردم می باشد، استفاده از معماری ویژه سنتی و المان های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و … جزوی از بافت و شاکله این مراکز می باشد.

مجری ساخت بازارچه زیرگذر مترو باید شناخت و اشراف کافی بر روی بافت سنتی و ملی داشته باشد تا بتواند با ایجاد بستری مناسب، همراهی و هم دلی مردم را برانگیزد و به رونق بخشیدن به این فضاها کمک کند. بازارچه هایی وجود دارند که با وجود تردد مناسب، ولی نداشتن ساختار و نمایی مناسب، مورد بی توجهی و عدم اقبال عمومی قرار می گیرند.

همچنین متریال ساخت بازارچه زیرگذر مترو با مواد و مصالح دیگر مراکز خرید متفاوت می باشد و با وجود استحکام و مقاومت بالا، بسیار انعطاف پذیر می باشد تا با انواع حرفه ها و شغل ها قابل انطباق و هماهنگی باشد. همچنین به دلیل وجود ارتعاش و لرزش به دلیل عبور مترو، ساختار این بنا باید مقاوم به انواع ارتعاشات و لرزش ها در نظر گرفته شود.

ما در ساخت بازارچه زیرگذر مترو از بهترین و با کیفیت ترین متریال و مصالح استفاده می کنیم و در ساخت بازارچه زیرگذر مترو، صرفه اقتصادی کارفرما را مورد توجه و تمرکز قرار می دهیم و تا جای ممکن هزینه های اضافی را پایین می آوریم تا در عین کیفیت بالا، برای کارفرمایان، توجیه اقتصادی نیز داشته باشد. ما در تیم اجرایی خویش از با تجربه ترین و کار بلدترین مهندسین و متخصصین بهره می بریم.