ساخت بازارچه مترو

ساخت بازارچه مترو، به دلیل استفاده انبوه شهروندان از این وسیله نقلیه پتانسیل بالای تجاری دارد. درصد بالایی از کسانی که هر روزه به محل کار و تحصیل خود می روند از مترو استفاده می نمایند و ایستگاه های متعددی وجود دارند که نقاط عطفی هستند که هر روزه جمعیت زیادی را در خود جای می دهند.

افرادی که از مترو استفاده می نمایند حتی اگر به منظور خرید از آنجا نگذرند، با بازارچه مترو مواجه می شوند و امکان خرید بسیار بالا می روند. ساخت بازارچه مترو از آن جایی که پتانسیل بازدهی تجاری دارد، توجیه اقتصادی برای ساخت و گسترش دارد.

در ساخت بازارچه مترو، گذر و عبور و مرور افراد اولویت طراحان و سازندگان قرار دارد. راستای آن باید به گونه ای پیاده سازی گردد که مسیر بازی را برای گذرندگان و مسافران ایجاد نماید. ساخت بازارچه مترو باید فضایی مأنوس و صمیمی ایجاد نماید تا مورد استقبال و پذیرش شهروندان قرار گیرد.

به عبارت دیگر می توان گفت، ساخت بازارچه مترو الزامات خاص خود را دارد. فاکتورهایی که در یک پاساژ یا یک مرکز تجاری و رفاهی مورد توجه قرار می گیرد. به کار ساخت بازارچه مترو نمی آید. حتی نور پردازی ها و ساختار بندی و متریال مورد استفاده در ساخت بازارچه مترو با دیگر مراکز تجاری متفاوت می باشد.

در چنین مرکزی فشرده سازی و استفاده از حداکثر فضای ممکن، به دلیل محدودیت های موجود در یک ایستگاه مترو اهمیت فراوانی دارد. از آن سو جای دادن تعداد غرفه های مورد سفارش کارفرما نیز باید اولویت قرار گیرد.

در چنین شرایطی که ساخت بازارچه مترو با چنین محدودیت هایی روبرو می باشد. نیازمند گروه حرفه ای و با تجربه ای در این زمینه می باشد که با المان ها و عناصر فرهنگی و اجتماعی که در ساخت بازارچه مترو اهمیت دارند به خوبی آشنا باشد و همچنین معماران و مهندسانی که از بستر محیا شده در فضای مترو حداکثر استفاده را نموده و بهترین طراحی و پیاده سازی را انجام دهند.

ما در این مجموعه با استفاده از مهندسان و معماران کار آزموده و با سابقه در این زمینه، آماده خدمت رسانی به کارفرمایان می باشیم. کیفیت مواد و مصالح مورد استفاده قرار گرفته در پروژه های این مجموعه از بهترین انواع می باشد. ما سعی خود را می نمائیم تا صرفه اقتصادی کارفرمایان را در اولویت خود قرار داده و بهترین کیفیت ممکن را ارائه نمائیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.