نقاشی دیواری رنگ جوتن

رنگ جوتن یکی از انواع رنگ است که با فرمولاسیونی قدرتمند و ویژه، پوشانندگی فوق العاده ای برای کاربرد به عنوان نقاشی دیواری دارد. رنگ جوتن بر پایه آب ساخته شده است و آن بوی تند رنگ که به صورت رایج استشمام می شود، ندارد. مهم ترین ویژگی رنگ جوتن این است که درزها، ترک خوردگی ها، شکستگی های سطح زیرین خود را می پوشاند و برای استفاده در نقاشی دیواری شهری بسیار مناسب می باشد.

نقاشی دیواری که با استفاده از رنگ جوتن بر روی دیوار معابر و خیابان ها و سایر نقاط شهر تصویر شده است، قابل شستشو می باشد و به علت حالت پوشش دهی که دارد سطح دیوار را پوشانده و پس از مدتی در درزها و خلل و فرج دیوار، فرو نمی رود. در کنار این قابلیت ها، می توان به دوام بسیار بالای آن اشاره کرد. این نقاشی دیواری با رنگ جوتن می تواند تا مدت ها بدون تغییر و افت کیفیت بر روی دیوار بماند. به همین دلیل، این شیوه زیباسازی شهری، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

رنگ جوتن که برای نقاشی دیواری استفاده می گردد، دارای تنوع رنگی، بسیار گسترده ای است. همچنین بر روی دیوارهایی با جنس بتنی، سیمانی، گچی، آجری و سنگی می توان طرح های نقاشی دیواری را با استفاده از رنگ جوتن پیاده سازی کرد. به دلیل غلظت رنگ بسیار بالای این نوع از رنگ، نما و جلوه مناسبی برای معابر عمومی دارد. نقاشی دیواری یکی از بهترین راه های زیباسازی شهر است که به دیوارهای شهر روح و جان می بخشد و به گذرندگان و شهروندان روحیه می بخشد. همچنین نقاشی دیواری برای انتقال پیام و مفهوم و معنا بسیار ایده آل می باشد.

نقاشی دیواری با رنگ جوتن با بالا رفتن دما و گرمای زیاد یا در هوای بسیار سرد و دیگر تغییرات جوی، ماهیت خود را از دست نمی دهد و بدون تغییر می ماند. ما در این مجموعه از بهترین انواع رنگ دیواری جوتن با بالاترین کیفیت استفاده می کنیم. مجریان ما در پیاده سازی نقاشی دیواری، هنرمندانی توانا و با تجربه هستند که طرح ها را با نهایت ظرافت و دقت اجرا می نمایند. طرح های نقاشی دیواری با توجه به اهداف و خواست های کارفرمایان و با ارائه طرح هایی خلاقانه از سوی طراحان این مجموعه انتخاب می گردد. ما در طول پروژه های خویش، صرفه اقتصادی کارفرمایان را اولویت قرار می دهیم تا با حداقل هزینه طرح ها را اجرایی نماییم.